ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

petak, 11. prosinca 2015.

Ona govori četiri jezika i odlična je studentkinja. Ali kad je vide, niko ne želi da priča sa njom

Ešon Klark (22) studira psihologiju. Govori četiri strana jezika. Perfektno. Ima lepe manire i pazi na svoje izražavanje. Ali, ljudi je izbagavaju zbog njenog izgleda.



Lepota
- To je potpuno suludo – započinje svoju priču malda Ašton – ali ljudi me ne shvataju ozbiljno zbog toga što ličim na Barbiku – kazala je ona.

Kaže, da je ljudi izbagavaju. Ne žele ni da komuniciraju sa njom. Njena i dovoljno teška situacija naglo se pogoršala kada su njene „pre i posle” fotografije osvanule na internetu. Tek tada, nastala je drama.



- Misle da sam glupa, ograničena, bolesna, jer se ne uklapam u njihove standarde lepote. Ne želim da se pretvaram da sam nešto što nisam. Zaista verujem da je ovo što ja radim zapravo vrsta umetnosti – objasnila je mlada „Barbi”.

Ašton nije oduvek izgledala kao lutka. Do svoje 16. godina bila je sasvim prosečna, lepa devojka. Onda, jednog dana otišla je kod frizera i ofarbala se u platinasto polavu boju. Stavila je svetlo plava sočiva i iskvarcovala ten.
Počela drugačije da se šminka.



I tada je bila prilično povučena i stidljiva. radije je ostajala kod kuće po ceo dan i učila. Tako je mnogo više vremena provodila sama, ali i imala mnogo više vremena da uči, što joj je mnogo više prijalo od, kako kaže, ispraznog druženja sa ljudima koji je ne razumeju.



- Kada sam započela svoju transformaciju, nisam izlazila mnogo napolje. Znala sam da mi je prija da budem takva i da se baš tako osećam kao prava „ja”, ali istovremeno sam se plašila reakcija drugih ljudi. Na kraju se ispostavilo da sam bila u pravu – ispričala je mlada „Barbika” i dodala da je prošla kroz torturu zbog toga što je imala „drugačiji stil”.

Reakcije drugih ljudi zaista jesu bile negativne. Ljudi su joj govorili da prestane da glumi, da bude „ono što jeste”. Vređali su je. Ponižavali. Ašton se povukla u sebe i u svoju sobu gde je naprono učila kako bi došla do diploma.



Ni profesori joj nisu olakšavali situaciju. Kada bi je videli sa toliko šminke i u garderobi koja, prema njihovom mišljenju, nije bila primerena za fakultet, takođe bi joj prilazili sa predrasudama.
Danas Ašton ima svoj blog. I dalje vredno radi na sebi i ne odustaje od imidža Barbike. Sama zarađuje novac i unapređuje svoj rad.

0 komentari