ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

nedjelja, 6. ožujka 2016.

(18+) EROTSKA ISPOVEST – bio je nespretan i glup





Prvi komsija, lep-mlad-glup jedan od onih sto misle da je dovoljno samo staviti i gurati.
Ja dosla sa mora crna, kosa mi jos slana, zao mi je oprati,navukla najminimalniji sorcic sto sam imala i to beli i majicica, bez brusa i svratila do njega da ga pokupim da se prosetamo bili u nekom drustvom..vidim kako me zskida pogledom, a ja non-stop oblizujem usnice, mazem ih labelom nespretno prekrstam noge protezem se teram ga pred svima da mi izmasira ledja, ali samo malo. a on, stisnuo noge , ruke mu oznojene vise on uziva u masazi nego ja. Jedva se nekako otkacismo od njih i podjosmo kuci he, he kuci. Jednom rukom je trazio kljuc od ulaznih vrata a druga mu je vec bila


izmedju mojih nogu. Uletesmo u ulaz priljubi me uz postanske sanducice i podize majicicu bljesnu onaj neosuncani mali deo, i on stade jezikom ispitivati tvrdocu mojih bradavica. Moja ruka je vec pocela otkopcavati njegove farmerice kad stadose kola ispred zgrade i izadjose komsije sa treceg sprata. Onako napola svuceni odjurismo na stepenice podruma odmah pored lifta. Hladan beton je poceo da smniruje moje strasti, a jo to nisam htela spustila sam mu ruku da oseti da mi je i sorcic vec odavno mokar trgnuo se kao opecen sacekaj, rece komsije su cekale lift, da su se okrenule, videli bi nas videli bi mene kako sam se nisko spustila otkopcala mu farmerice i pocela jezikom istrazivati njegov nabrekli ud zubima polako ispitujem osetljivost. I vidjeli bi njega kako se grcevito drzi za gelender kako bi se uzdrzao da ne krikne. Jednu je ruku malo kasnije uvukao u moju kosu i poceo me navoditi pomalo sam mu popustala, ali sam drzala stvari jos uvek pod svojom kontrolom. Konacno i glupi lift ode, a on me grubo gurnu do zida, i svuce me i poce da se namesta. Prvo prihvatih njegov jezik u mojim ustima, aonda mu gurnuh glavu nize u pocetku je bio zbunjen i nije kapirao, cak se i opirao a onda je pomalo nevoljko kleknuo podigao jednu moju nogu na svoje rame i spustio svoje !


vrele usne na moje medjunozje bio je nespretan, ali ne i glup moji glasni, pa cak i preglasni uzdasis u ga lepo navodili prst, hocu tvoj prst, zajecala sam uvukao ga je duboko i poceo kruziti iznutra. Vlaznim prstima mije nadrazio bradavice opet i onda ustao i staviomi prste u usta slatko, slankasto gledao kako ih uvlacim u usta a onda mi podigao bokove i grubo usao u mene. Moj krik je prigusio vlaznim poljubcem mmm Iceberg-ov Twice, koliko se secam na to sam mirisala na to su njegove usne mirisale. Iznenadjenje, bol a onda opustanje i uzivanje. Zarila sam prste u njegova ledja neznajuci kako drugacije da se savladam da ne vristim. Bio je tako sirok osjecala sam kako je skroz u meni, i kako ulazi sve dublje i dublje naravno neiskustvo njegovo me kostalo on je dosao do kraja pre mene ostavljajuci trag na zidu.
A to i nije bio neki problem, za cas je moja ruka uradila ono sto on nije stigao.
Ljubili smo se jos malo…ledeni beton nas je polako hladio.
A pojedine komsije su nas cudno gledale narednih dana

0 komentari