ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

nedjelja, 6. ožujka 2016.

(18+) EROTSKA ISPOVEST: Pošteno sam zaradila za more!





Lose sam prosla sa ispitima te godine i moji su odlocili da mi ne daju pare za more pa sam ja tvrdoglava kakva sam, odlucila da nadjem posao pa svi kafici u Nisu pate za konobaricama leti su baste pune. Udjem u kafic i sankerica me uputi u manju ostavu koja je ujedno sluzila i kao kancelarija, gde se nalazio gazda. Iako sam samo imala laganu haljinicu na sebi, najminimalnije tangice i naocare za sunce znoj se cedio sa mene. Gazda, Goran, je bio u svojim early forties, sto bi rekla Keri u Sex; City, ne previse lep, ali mu je dobro stajala baby blue polo majica. cim sam usla osetila sam njegov pogled koji me je polako svlacio i tacno sam mogla da osetim vrelinu kako mi se penje duz listove, butine i iako me inace ne pale stariji muskarci osetila sam kako postajem puna meda..i blago pocrvenela. on se nasmeao i pozvao me da sednem na stolicu koja je bila isuvise blizu njegovoj. Znam da je trebalo da prekrstim noge ali jednostavno nisam mogla. Ponudio me je picem i casak kasnije nam su donete dve flasice kisele vode i case pune leda. Vruce ti je, prokomentarisao je i blago mi dunuo u lice osetila sam kako mi bradavice postaju cvrste a njegov pogled u visini mojih grudi mi je govorio da je ta haljinica ipak pomalo neprimerena za odlazak na razgovor. Nekako predjosmo na poslovni deo rekao mi je da cure stalno dolaze, ali da nemaju iskustva, pa ih i odbija nazalost iskustva u kelnerisanju nisam imala ni ja, pa mi je ostala samo opcija da igram na druge svoje atribute a to mi i nije bilo tesko, jer mi je zaista privukao. Bezobrazno sam polagano sirila noge pila kiselu na cevcicu a onda je polako izvadila i olizala kraj. Postajao je sve nervozniji rekla sam mu


da ja iskustvo takodje nemam ali je on nastavio da razgovara sa mnom Toboz nevesto sam dozvolila da moje koleno dodirne njegovo prvo se malo trgnuo a onda je naslonio svoje koleno uz moje a onda polako i spustio svoju ruku prvo na moje koleno a onde je poceo pomerati na gore moje disa! nje je postalo ubrzano a noge su se samo od sebe sirile. Tebi, bas mnogo treba ovaj posao osjtila sam njegove prste na samom rubu mojih tangica. Da prosaputah i spustih ruke na njegova ramena. Polako je jezikom presao preko mojih usana skroz mi podigao haljinicu, pomerio gacice, i uvukao prste u moje vlazno srediste. Koliko mnogo ti treba ovaj posao saputao mi je dok mu je jezik isao niz moj vrat od uveta..do dekoltea. Pa prilicno mnogo rekoh i spustih ruke dopustajuci da mi spadnu bretelice od haljine sad je vec bio na mojim grudima grizuci i sisajuci moje bradavice. Onda mora malo da se i potrudis ustao je i stao izmedju mojih nogu. Bio je prilicno visok bio mi je na dohvat ruke..tacnije usana, jezika krenuh da mu skidam lagane letnje pantalone. Ne,ne rukama zubima rece. Sva sreca pa nije imao dugmice ovako i nije bilo puno problema radila sam to vec. Sve vreme sam sam duboko disala i namerno grijesila grickajuci ga lagano onda su na red dosle i bokserice vec vlazne malo od njega malo od mojih poljubaca. Ne, ne rukama, rekao sam uhvatio me blago za kosu i namestio tako da sam ga lako uzela u usta polako sisala grickala iskreno uzivala a onda sam osetila jezivu hladnocu na vratu. Kockicom leda mi je prelazio preko vrata podigla sam glavu preko usana grudi nabreknutih bradavica, svako mesto dotakinuto ledom je nakon par sekundi gorelo jos jacim zarom. Gurnuo mi je


prste u usta uvlacila sam svaki posebno, a onda i sve zajedno. Led mi je ostao u ustima. Ovug puta se nije bunio kada sam ga obuhvatila rukom i polako smestila u usta zajecao je u dodiru sa ledenom tecnoscu u mojim ustima poceo je polako da svrsava pomesana tecnost je curila niz moja usta, vrat sve do grudi. Setih se i trgnuh se na brzinu da svucem haljinicu trebalo je posle izaci odatle. Kao da je samo to cekao zgrabio me i nabio uz vrata potpuno smo zaboravili da bi neko mogao uci. Bio je prilicno jak pa me je visoko podigao.. a onda mi ga gurn! duboko, duboko bilo mi je prvi put da probam tu pozu i jako sam se ugrizla za usnu da ne bih vrisnula i zarila mu ruke u ledja nabijao me je jako a kad je malo izgubio snagu preneo do stola nece valjda niko uci, a nije nam ni bilo vazno vise. Podigla sam noge na njegova ramena moja karlica je bila visoko. Boze koliko sam zavolela tu pozu. Osetila sam polako kako gubim kontrolu pocela sam da se grcim orgazam prilicno jak je bio tu evo ga , evo aaaaaaaaaa…. Za par sekundi ga je i on izvukao i isprskao moj stomak. Svuda po kancelariji-ostavi su se razleteli papiri zguzvani i vlazni od nasih tacnosti.
Pare za more sam skupila usput mnogo naucila pa na moru ja poducavala

0 komentari