ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

četvrtak, 3. ožujka 2016.

(18+) EROTSKA ISPOVEST – sa eurokremom






Prošlo je 3 dana od kad smo ujna i ja imali seks. Trebalo je to i sinoć da odradimo, ali mi je javila da su joj promenili smenu na poslu, tako da je druga. Ipak nasli smo resenje, da ujutru dođe kod mene, jer su moji na poslu. Četvrtak je, hladno oktobarsko jutro. Ujak je došao izt treće i spava kući, ujna je sa decom, i ona su druga smena. Stiže poruka u 08.42. „Ustala sam, ujak spava, deci ću dati doručak, pa nek gledaju crtaće. Rekla sam im da idem kod komšinice na kafu.“ Dolazim oko pola 10 jebaču moj mali, ustaj odmah ako nisi!“ Digao sam se iz kreveta, umio, obukao, krevet nisam ni raspremao. Napravio sam sendvic na brzinu I smazao ga. Čekao sam ujnu da dođe. Dok sam je čekao zagledao sam se u teglu sa eurokremom. Došao sam na ideju da ga izmažem malo po Vekači. Čak mi je palo na pamet da uzmem i konopac iz garaže i da njime vežem Vekaču. Ako ona dođe kod mene u pola 10, neću je pustiti do pola 1, ionako do 2 radi, ima vremena za sve. Kurac se već bio ukrutio. Gledao sam na prozor iz dnevne kad će ujna. Eto je silazi sa sprata, zavezana u rep, u nekoj teget trenerci. Ušla je u kuću i izgovorila moje ime. U sobi ispod kreveta ostavio sam eurokrem i konopac. Usli smo u sobu, izgovorili par reči. Poečo sam da je ljubim po vratu. Rekla je:“Ne možemo dugo da znaš, ujak spava, a deca su kući sama“, odgovorio sam“Ne brini“ poečo sam da je skidam, u istovreme sam se i



ja skidao. Ostala je samo u brsu, ljubio sam je sve niže, bili smo nabijeni na moj sto. Nabio sam lice među njene sise, ona je otkopčala sama brus. Ljubio sam joj sise i sisao bradavice. Vekača me uhvatila za kurac preko trenerki i čvrsto ga stisla. U sledećem trenutku, klekla je i svukla trenerke.Zgrabila je kurac, pogledala me, nasmejala se i nabila ga usta. Počela je da ga tako puši da mi je kroz oči prošla magla. Ostao sam nepomičan i gledao ujnu kako puši moj kurac. Kurožderka me dovodila do ludila. Zgrabio sam je i bacio na moj krevet. Svukao sam joj trenerke. Ostala je u teget gacicama. Pogledah joj stopala, imala su isto tamno plavi lak, ko i vrlo cesto. Zgrabih ih, sastavih i jezikom olizah ujni tabane pa predjoh na prstice. Jezikom sam prolazio između njih, uživao sam. Kada sam se zadovoljio, polako sam se penja uzbrdo, usnama i jezikom presao sam preko njenih butina. Dosao sam do njenog medjunožja, uhvati sam gaćice i lagano svukao. Bila je malo vlažna, zabio sam jezik i lizao je i lizao, čulo se ujnino dahtanje. Ubacio sam dva prsta u pičku i ubacio u brzinu, sve više je dahtala. Radio sam prstima sve jače i brže, počelo je da prska iz nje, vrisnula je „Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhuhh, oooohhhhah“ glasno. Uhvatio sam kurac dok je onako ležala na mom krevetu i zabio ga. Počeo sam da joj cepam pičku, držao sam joj ruke na butinama. Gledali smo se, Vekača je dahtala i primala kurac u pičku. Promenili smo pozu. Legao sam na krevet, sela je na mene i počela da skače. Odzvanjao je njen glas u mojoj sobi. Vrtela je guzicom i lomila me. Znojio sam se i trudio se da ne svršim, kako je odrađivala posao, kao nikad do sad. Usporila je malo tempo, i sisla s mene. Uzela ga je opet u ruke, rekoh joj da me opkoraci i da dupe spusti na moje lice. Izveli smo pozu 69, lizao sam joj pičku i dupe, dok ona u isto vreme moj kurac. Želeo sam da ovi trenutci traju večno sa ujnom. Jedva sam čekao da je izmažem eurokremom, ali morao sam još malo da sačekam. Ustala je i ponovo me opkoračila. Sela je na mene, nacentrilala kurac, ali sada u bulju. Izdigla se malo, nagovesteće da ja preuzem inicijativu. Razrađeno dupe olako je prihvatalo kurac, posle već koliko rokanja u njega, naviklo je na kurac. Počeo sam da jebem srednjim tempom, nabijao sam do kraja, njeno telo je bilo pribijeno uz moje, naše kapi znoja spajali su se. Vekača nije mogla da me gleda, držala je oči zatvorene i samo dahtala, kurac ju je jako cepao. Nisam stajao, samo sam malo usporo tempo. Sve više smo se znojili, nabio sam joj do kraja i stao. U tom momentu kurčina je cela


ušla u Vekačino dupe. Čulo se iz njenih lepih usta“Ahhhhhhhhhhhhh“. Nastavio sam još malo da je raskivam. Kada sam se umorio, rekoh joj, sišla je s mene. Bilo je oko 11, rekla je da privodimo kraju. Prećutao sam, nisam to hteo. Legla je na stomak i istrcila dupe. U tom trenutku izvadio sam konopac. Nije to videla, namestio sam ga i proturio oko ručke na krevetu, uhvatio sam je za ruku i zavezao.“Šta radiš to, alo, odvezuj odmah!“ reče ujna buneće si.“Hoću, samo da probam kako će biti.“ „ Cc, ovo si samo sad uradio, ajde požurim, treba da idem kući.“ Zavezao sam joj i drugu ruku. Sa takom ujnom zavezanom mogao sam šta hoću. Izvadio sam eurokrem ispod kreveta, skinuo poklopac. Zahvatio sam sa tri prsta i nabio u dupe. Počeo sam da razmazujem i guzove.“Šta ti to mažeš, jesi lud? Ljutito reče Vekača. „E pa ne može svaki seks da nam bude običan, ovaj će biti poseban.“ Rekoh i počeh da ližem krem sa njenog velikog dupeta. Slatki krem i šmek njenog dupeta bili su dobitna kombinacija. Vekača je pomalo dahtala i pitala jel uživam. Zahvatio sam još krema i još malo ga stavio, razmazao sam joj i pičku. Nastavio sam da sisam svaki delić krema sa nje, dok nisam sve olizao. Prišao sam joj ispred, nabio sam svoj kurac u onaj krem, pa ga potom stavio ujni usta. Vekača nije mogla rukama ništa da radi, samo glavom. Pušila je moj kurac i sladila se eurokremom. Kada je sve polizala rekla je.“Ajde svršavaj i odvezuj, da idem kući, koliko je sati?“ Nije mogla da vidi sat, bilo je pola 1, ja sam joj rekao da je 12. Vratio sam se do njenog dupeta. Pljunuo sam u čmar, namestio kurac i počeo da ulazim. Rukama sam raširio guzove, jebao sam je silovito, stenjala je i dahtala glasnoo, glavaa joj je bila na krevetu, ruke zavezane i raširene, njeno dupe bilo je u mom posedu. Izvadio sam ga iz guze i ubacio u pičku. Dupe joj se osećalo na eurokrem. Krevet je se tresao, tresli smo se mi u mojoj sobi,




kurac je lupkao o njeno veliko dupe. Izgledalo je kao da može da ga proguta. Svršavanje je bilo blizu, toliko sam se bio zaneo da sam zaboravio da je kurac u pički, a ne u dupetu. Mlazevi sperme sikljali su u ujnoj pički. Tek kada sam ga izvadio, shvatih da sam joj napunio pičku, a ne dupe. Kroz glavu mi je svasta proslo, šta ako sad ostane trudna, šta ću onda. Napravio sam svojoj ujni dete, šta će biti s nama, našim porodicama.“Jesi to ti meni svršio u pičku, majke ti?“ reče ujna.“Jesam, sve ti jebem, zaneo sam se, au“ „Au ludačino, hoćeš dete da mi napraviš, odvezuj me“ Odvezao sam ujnu. Seo sam na stolicu i gledao u jednu tačku. Ćutali smo oboje, pogledala je na sat, bilo je 1.“Pa ti si mene i slagao za vreme osim što si mi napunio pičku, zakasniću na posao, a treba i decu da ispratim“ Ujna se obukla i rekla.“Odoh, šta je tu je, testiraću se na trudnoću, pa ćemo videti,sad je gotovo, nemoj se nervirati“ Brojao sam do 10, ujna je otišla kući, raspremio sam sve, slušao malo muziku, pa otišao na trčanje da se izduvam. Uveče mi je ujna poslala poruku.“Jedva sam se izvukla kući, ujaka su probudila deca, on se derao na mene, ja rekla kako sam pomagala komšinici nešto i zanela se. Ljuta sam na tebe, jer si me slagao koliko je sati, mogao je da nas otkrije, još sam ostala možda u drugom stanju. Ne šalji mi nikakve poruke, ja ću se tebi javiti kad saznam dal sam trudna, toliko.“

0 komentari