ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

četvrtak, 3. ožujka 2016.

Ispovest: Ja i moja frendica planiramo da opljackamo jednog budaluu…




Ja i moja frendica planiramo da opljackamo jednog budaluu… koja ima toliko para da ne zna sta ce

sa njima…fora je u tome sto je on toliko glup da nam je pre stalno dopunjavao kredit, ali nas nikad nije video…trenutno smisljamo kako cemo to da izvedemo i mislimo da cemo uspet…stvarno smo zloceste pored toga seksi izgledamo i imamo predobre guzove. 3:) Ispovest: Na današnji dan smo rođeni devojka i ja i pritom živimo zajedno. Jutros se ona u 6 sprema za posao, ja spavam…

Odjednom osetim da me drma i zove i kaže:”VIDIII !” Ja pokušavam da otvorim oči i vidim samo neki štapić a ona kez od uveta do uveta i kaže “Pozitivan je, srećan ti rođendan” i trese se od sreće 😀 Ljudi moji najlepši rođendanski poklon IKADA!!! 😀

0 komentari