ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

nedjelja, 6. ožujka 2016.

Dok sam se vozio sa ćaletom na prešačkom je prelazila ćerka nekog njegovog …




Dok sam se vozio sa ćaletom na prešačkom je prelazila ćerka nekog njegovog poznanika. Onako

usput sam rekao da je najlepša devojka u Baranji i široj okolini. Par dana posle su naše porodice bile na istoj slavi i ćale je pijan pred svima rekao “kaže moj sin da si najbolja pi*ka u selu i da te treba maznit”. Ne pričam s njim već pet dana,molim zemlju da se otvori i da me proguta. Bila sam u tajnoj vezi sa oženjenim kad sam imala 17godina i to je trajalo 2godine. On je bio stariji od mene preko

20godina i danas se pitam kako sam mogla bit tako naivna i glupa. Iako imam dobra momka grize me savjest zbog prošlosti i razmišljam da mu sve kažem mada znam da bi me ostavio.

0 komentari