ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

nedjelja, 6. ožujka 2016.

Imam muža i imam tajni život. Vidjam se sa kolegom sa posla…





Imam muža i imam tajni život. Vidjam se sa kolegom sa posla, krijemo se od svih. Sve je počelo kao zezanje, a ja umirem koliko ga volim i želim svaki sekund da provedem sa njim. Za njegov rođendan poklonila sam mu bokserice od muža jer nisam imala novci da kupim. Da ne zaboravim da dodam da on ima dugu vezu. Napred, osudjujte. Ali srce ne bira koga da zavoli, sve i kad pamet da maksimum da se to ne desi…

Ispovest: U 9. mesecu trudnoće posle hospitalizacije zbog teške upale bubrega, odlazim na kontrolu i ulazim u laboratoriju da predam knjižicu, kroz hodnik pun baba i deda. Na to će jedan nazovi

gospodin: “Alo, gde si pošla preko reda, vidiš da svi mi čekamo!” Ja mu na to fino odgovorim da sam trudnica, a on me tako lepo opsovao i rekao kako treba da stanem u red. Rasplakala sam se i izašla…

0 komentari