ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

nedjelja, 6. ožujka 2016.

Sa svojim bratom sam u svađi, ubio bi me da sazna…





Sa svojim bratom sam u svađi, ubio bi me da sazna, ali spavao sam sa njegovom devojkom i bilo je sjajno. Brat ima 21 godinu, sav je pun sebe, pametnjaković, misli da je bogom dan. Radi u prodavnici slika, vaza i sličnih gluposti. Kad ga vidi, čovek bi pomislio da ima svoju galeriju. Ja imam 18,

spremam državnu maturu, nemam pojma čime ću se baviti u životu još, ali sigurno nemam nameru da budem prodavac. Devojka mog brata je predivna. Ima 19 godina i polu-Francuskinja je. Jako je otmena i egzotična. Čim sam je ugledao, svidela mi se, a imam osećaj da sam se i ja njoj svideo. Brat je u petak uveče trebalo da je izvede, pa je došla kod nas kući. Kako se on još nije vratio s posla, rekao sam joj da sedne i rekao joj da sačeka… sela je, ja sam joj rekao da je prelepa i da nikad zgodniju curu nisam video. Ona me slatkim pogledom pogledala, ustala i poljubila u obraz, ja sam je

zagrlio i stavio ruke oko njenog struka, bili smo nekoliko minuta zagrljenji dok sam lagano spustao ruke u pravcu njene guze i počeo da je ljubim po vratu. Osetio sam da joj lepo i uzbudljivo, a zatim smo se poljubili, nakon poljupca skinuo sam joj suknjicu odgurno na fotelju i započeo seks sa njom.

0 komentari