ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

četvrtak, 27. listopada 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Moju ženu razbijao crnac u gu*icu.


Supruga i ja smo sto u vezi, sto u braku vec 9 god, Tina, plavusa sa strasnom gu*om, dugim nogama i jako lepim grudima, plavih ociju..odavala je utisak poslovne zene, uvek prikladno obucena, porodicna..ali ispod svega i jako, jako s*xi..
Nas dvoje smo imali strasan s*x, mastovit, jako perverzan..mada postojale su stvari za koje sam mislio da su nedostupne..kazem mislio!!!
Te godine kao i obicno letovali smo u Crnoj Gori u zalivu… prvi dan smo proveli, na jednoj mirnoj plazi, na kojoj je bilo jako malo kupaca..dok smo uzivali primetio sam da je do nas peski*tavio jedan momak, 34-5 god, lepo gradjen, crn, kroz pricu vidi se jako kul tip..ma jednom recju dasa..mislim da je i moja Tina isto mislila, pogotovo spustajuci pogled nize, gde se od oka nazirala strasna alatka… video sam da je Tina bas usla u pricu cesto se smejala, udarala ga, prskala..namerno sam ih cesto ostavljao same, i mislim da je vredelo… nakon mog povratka iz prodavnice, nasmejano su mi konstatovali da smo komsije i da ga je pozvala veceras na balkon na pivo..uz njeno pitanje, rekao sam naravno da se ne ljutim..
Tina je bila nervozna..zeljno ga je ocekivala, primetio sam..
Nisam ni sumnjao, ruza za damu, Chivas za sve..i vece je moglo poceti…nakon podosta pica predlozio sam da odem po neku klopu, na sta su odusevljeno pristali..krenuo sam, ali posle pa*tepenika vratio sam se u nadi da cu dobiti ono sto zelim..bio sam jako napaljen..

-Gotovo je nestvarno koliko te zelim- bio je direktan..
-Znam, i ja tebe isto..ali ne mogu, previse ga volim, uzivamo, ne zelim da ga izgubim..-
previse je bio iskusan da bi propustio ovakav trenutak, pokusao je..naravno da je pala na njegov poljubac koji je bio strastven..izvadio joj je sisu i grickao bra*avice, osecali su se njeni uzdasi… pomazio joj je macu koja je bila vrela… a onda ga je izvadio, imao je strasnu kitu… halapljivo ga je stavila u usuta, gutala celog, li*ala ja*a, c*ar..htela je da ga proguta..
A onda ju je zgrabio, podigao na sto… i jako ubacio, uzdahnula je jako… a onda je pocelo klasicno razbijanje… nisam verovao sta gledam, i u cemu uzivam… jednostavno usao sam, i pojavio se pred njima..BILI SU ZALEDJENI..
-Previse dugo cekam ovaj trenutak, da bi mi ga sad uskratili..-
Izvadio ki*u i zacepio joj usta..on joj je razbijao macu, a ja gu*u..nakon pa*ati sv**ili smo u neogranicenim kolicinama… osecaj je bio neverovatan..
uz cigaru i viski..nas dvojica smo dobili jos po jedno pusenje..
-Zelim da sutra uvece budete moji gosti, uz nadu da cete prihvatiti moje iznenadjenje..-
naravno da nismo kasnili, u jako lepom apartmanu, sa velikim balkonom, i djakuzijem na njemu… cekao nas je Ivan, nas novi zivotni prijatelj..
Uz pice predlozio je Tini da se istusira… dok je Tina bila u kupatilu, neko je zazvonio, nisam verovao..usao je tip oko dva metra, stotinak i vise kila, strasne gradje… CRNAC… bio sam sokiram..
-Prihvatas li igru??
-Naravno…!!!

skinuli su se i seli u djakuzi, kada je izasla ogrnuta peskirom odveo sam je na balkon… kada jih je ugledala, zamalo nije pala… noge su joj klecnule..ali je ipak izmamila osmeh.. Uzeo sam pice, seo u foteljicu i prestava za mene je mogla poceti…
Uzela je odmah da im si*a k**e, koje su bile strahovite, debele..bilo je imozantno gledati kako ih dudla, guta, davi se u njima, balavi ih..onda joj je crnac malo poli*ao ma*u, seo je na ivicu djakuzija a ona se lagano nasadila na njegov ku**c..lagano je stenjala i ma* ga gutala celog..krenuo je sve jace, i jace..dok j pu**la Ivanu ki*u nasumice je ispustala krike..tesko su je kar**i u g**u, ali je ulazio..sve lakse i lakse..menjali su se, razbijali je..napokon su joj ubacili u obe ru*e, i ritmicki je**li..vristala je, gusila se..zelela je samo josi jos..nakon 2 sta rasturanja Ivan joj je sv**io u g**u, i dok joj je cr*ac jos uvek razbijao macu.dozivela je nesto nevidjeno..Ivan joj je poceo pi**iti u gu*u iz koje nije vadio ki*u..nju je obuzelo ludilo, tresla se od zadovoljstva..iz gu*e, mace curili su pomesani sokici..kada je cr**c izvadio iz mace je siknuo mlaz mokrace, i sokica..up*skila se jednostavno od zadovoljstva..
Pogledi su se preplitali, osmesi zadovoljstva..ja sam sedeo jos uvek sokiran..prisli su pozdravili me, poljubili Tinu uz reci..UZIVAJ KAKVOG MUZA IMAS, U ZIVOTU MU JE NAJBITNIJE DA BUDES SRECNA..i napustili su apartman..
-Sta bi??-upitala me..i nasmejala se..
-Uzivanje!!-
prisla je zgrabila mi k**u, divlje sam je prislonio na ivicu djakuzija i gurnuo joj u gu*u..razbijao sam je..ja*a su mi bila prepuna..zelela je da napunim casu spe**om da popije, nacisto je bila odlepila..sva se tresla od sv**avanja i uzivanja..dok je pila sp**mu..pocela je da pi*ki u djakuziju..sago sam se i liz*o joj kli**ris..sve je bilo ludo, per*erzno..neverovatno..
Zaspali smo u apartmanu..kad smo se probudili Ivan je bio tu, cekala nas je kafa…. 🙂
Tina i ja ocekujemo da nam se jave devojke, parovi..i kul frajeri.. pozdrav..

ispovesti.com

0 komentari