ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

četvrtak, 10. studenoga 2016.

18 + ISPOVEST – Dok me sef gu*io na poslu svuda po meni je kapala njegova znoj


18 + ISPOVEST – Dok me sef gu*io na poslu svuda po meni je kapala njegova znoj…
Izmedju mene i šefa su proradile varnice i mi smo se prepustili strasti čak iako imam dečka. Za vreme se*sa moj se sef dosta znojio, sa glave mu je kapao znoj i imala sam osećaj kao da po meni pada kiša. Tolerisala sam to koliko sam mogla, ali kad mi je kapljica znoja za vreme se*sa upala u oko istrgla sam se iz njegovih ruku i otišla na tuširanje. Činilo mi se da sam se više od 10 puta oprala, stalno sam imala osećaj da njegov smrdljivi znoj i dalje na mojoj koži. Više ne varam dečka od kako mi se desilo to.
komicnistatusi.rs

0 komentari