ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

četvrtak, 10. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Bio sam na*aljen a Hajra je vec svojim dlanom dodirivala moju cunu koja je pretila da eksplodira.


Evo da vam ispricam nesto stome stalno vraca u mojih 17 godina.Te godine sam bio kod nane na selu u BiH obicno se okupimpo svi od naninih sinova i cerki.Tadasam imao 17 godina.Vec cetiri godine sam se sek*ualno opredelio ili bolje receno nisam mogao da se opredelim. Naime bio sam bi*eks.Voleo sam devojke ali i muskarce. Sa muskarcima sam se osecao kao zena i isto tako se i oblacio. Dakle nosi osam zensko rublje i sa muskarcima bio pasivan.Tada sam vec imao dosta iskustva i sa devojkama / znatno manje /i sa muskarcima sto sam i vise voleo. I ovog leta bilo nas je kod nane nas 9 od toga cetiri devojke od 15 do 19 godina i decka od 17 do 23 godine. Naj interesantnijije bio odnos ostalih rodjaka prema Hajri amidzinoj cerki koja je zivela u Holandiji. Ona je bila samo svoja i svisu govorili daje lujka. Hajra je bila najlepsa od svih rodica ali i vrlo cudna osoba. Jedino sam ja mogao da se druzim sa njom i ostali su govorili da sam ja most preko kojeg ona dolazi do njih. Cestobimi govorila kako me voli i kako sam ja za nju neko koje vredan njene ljubavi. Smatrao sam to onom rodjackom ljubavlju i smejao se i grlio je kao sestru stariju jer je ona tada imala 19 godina. Jedno vece kada smo mi ostali sami sa nanom odluci smo da odemo u seosku kafanu da se malo proveselimo. Bila je to seoska kafana ali uredjena i jako cista. Trestala je muzika, bilo je u basti podosta ljudi tako da smo mi dobili dupli sto u senci jedne lipe. Odlucili smo da se napijemo i opustimo. Ja sam pio vino a Hajra je pila votku, jer je ona volela zestinu.
Nekada kada smo sedeli na livadi pili bi smo rakiju. Ona je to pila kao vodu. Posle prve votke bila je primetno opustenija i veselija. Gledao sam jednog lika od nekih 40 godina, sedeo je sa klincem mozda 17 ili 18 godina. Nesto su tiho pricali ali jasam po pokretima posumnjao da tu ima nesto vise. I bas tada osetih Hajrinu ruku na mojoj butin opasno blizu mog dignutog ku*ca. Kada malo bolje pogledah bas tadaje onaj lik uhvatio klinca za g**u.Ovaj se osmehnuo i nestomu dosapnuo ustajuci od stola. Bio sam na*aljen a Hajra je vec svojim dlanom dodirivala moju cunu koja je pretila da eksplodira. Onaj stariji lik pozva konobara plati i ode za klincem. Bas sam im zavideo. U tom momentu je muzika krenula kolo i svi ustado se od stola samo nas dvoje ostado smo. Sadaje Hajra bila mnogo slobodnija i pocela da mi sapuce na uho nezne reci kao da mi se udvara. Sokiralame kada je svoj dlan stavila na moj vec izmuceni ponos. Rekla sam nani dacemo prespavati kod mog ujaka jer sume zamolii da pricuvam kucu. Naniam kazala da bih volela da mi neko od nasih pravi drustvo. Palo je tebi u cast da noc provedes sa mnom. Zaprepascen sam je gledao ali kada je rekla ljubavi ides sa mnom ja odgovorih mila kakogod ti zelis.J edva sam cekao da podjemo kuci. Hajra je bila totalno pijana i ja rekoh rodjacima dacu otici sa njom i dacu ostati u kuci njenog ujaka do jutra. Izaslismo iz kafane i kada smo se udaljili pedesetak metara Hajra se poce smejati kao luda. Je*ote pa ti poverovao da sam pijana? Morala sam da sto pre odemo i budemo sami. Potrcala je a ja za njom. Uleteli smo u dvoriste kada je prva munja proiparala nebo. Otkljucalaje kucu i odmah nakon ulaska zakljucala Ljubavi veceras zaboravi na poreklo i rod uzivajmo u nasoj ljubavi. Ni sam se jos snasao a njen jezik se nasao u mojim ustima. Dalje nije bilo kocnica, poceli smo se ljubiti i skidati. Onaje bila prelepo gradjena. Dude jaka cetvorka, gu*a cvrsta okrugla a nestasni jezik me raspametio. Lagano se spustila do moje cune, staje ta znala sa usnama i jezikom. Poludeo sam od uzitka. Preuzeo sam inicijativu, grickao samjoj bra*avice i mesio jedre velike grudi. Onaje uzdisala, stenjala i mazno mi pricala daje uzmem daje nabodemn na ku**c i konacno ugasim pozar u njenoj pi**ici. Podiglaje kukove i skoro se sama natakla na k**ac. Poceo sam je*ati dugim i laganim prodorima. Hajraje prvo ubrzano disala pa je pocela stenjati da bi onda pocela da vristi mesajuci kukovima zesce od trbusne plesacice. Nikada tako nisam uzivao, sva cula su bila na vrhuncu blizila se eksplozija. Sada sam se na bio do jaja i poceo d ajoj punim ri*icu mojom vrelom spe*mom. Hajraje samo mesala guzom i povremeno bi ciknula kada bih joj nabio ka*u do ja*a.Cekalo me novo iznenadjenje. HAJDE USO ,HA HAJDE DAJMI GA U GU*UUUU MOLIMTEEE U GU**UUUU.< Ku*ac mi je podskocio i ja ga samo pomerih koji cm nize i bez pripreme ga sjurih u guzu uz njen vrisak. Znao sam kako se oseca, jer i menije bilo ludilo kada mi ga nabije do ja*a i nabija zestoko vade ciga celog.Valjali smo se po krevetu i zestoko ljubili dok sam jos uvek pumpao u gu*u.Bili smo mokri od znoja ali uzitak je bio ne verovatan. Kuracmije otekao i vec je krenuo mlaz spe*me.Vristali smo oboje dok smo se valjali i jeali.Kada sam se probudio Hajra je lezala gola kraj mene. Nisam bio siguran sta me probudilo. Tada ponovo zacuh isti zvuk ne koje kucao na vrata. Pokrih Hajru i brzo u dnevnom boravku razbacah pokrivac i jastuke da se stekne utisak da sam tu spavao. Odoh do vrata, kada samih otvorio na vratima je stajao Mensur amidzin sin imao je 23 godine i bio krupan i vrlo razvijen momak. Odkud ti Memo moj cestiti? Bio je malo zbunjen i prilicno napit. Objasni da su krenuli kuci i da on nije mogao dalje jer je prepio. Pogledah na sat bilo je dva sata. Znaci Hajra i ja smo imali se*s oko tri ipo sata. Tek tada videh da je Memo mokar do koze.Uvukohga u kupatilo i poceu mu skidati majicu pa farmerke .Kako je sve bilo mokro sa farkama se svuko se i bokserice. Mensur je imao lep velii ku*ac. Opa Memo ,pa vidi ti kakvo me siste ti imas. A i vidim digo ti se rodjo moj. On me uhvati za ramena i pritisu me da cucnem i da uzmem taj komad mesa prvo u ruke a onda u usta. Si*ala sam ga primenjujuci metode kojima je Hajra meni pu*ila. Mensur je poceo ubrzano disati drzecime za glavu je*ao me u usta. Nije dugo izdrzao, punio mije usta svojom vrelom spe*mom mumlajuci i stenjuci..I kada pomislih gotovoje, Mensurme podize i pocesmo se zvaliti. U trenumi rece samo jedno, Ja bih da te je*em,znam pricala mi Esma /Esmaje stanovala kod mojih i znala je za moj porok i per**rziju i bila je njegova sestra /sta volis,dugo se lozim na tebe a sada cu d ate ka*am.

0 komentari