ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

nedjelja, 13. studenoga 2016.

18 + ISPOVEST – Uzdahnula je ali nije se opirala, čak i u polumraku mogao sam videti da nosi crvene gać*e


Pal*m se na drugaricu. Obično uveče kada dolazi sa posla ja je čekam iza zgrade i kada izadje iz kola ja je gledam i d*kam na nju. Ali pre par dana dok sam je čekao ona mi je prišla sa ledja neočekivano i pitala me je da li sam se izgubio možda. Rekao sam joj da čekam nju i u tom trenutku sam joj otkopčao farmerke i stavio ruku u njene ga*e.
Uzdahnula je ali nije se opirala, čak i u polumraku mogao sam videti da nosi crvene gać*e. Ja sam joj predložio se*s, kad smo već dovde došli. Predomišljala se ali nakon što je postala vlažna od silnih poljubca u vrat i maženja njene rib*ce pristala je. G*rao sam joj svom snagom a ona nije smela da vršti da ne bi neko došao i video šta radimo.

  Malo pre svr*avanja izvadio sam ga i stavio njoj u usta. Bojala se s*erme iz nekog razloga, ali joj ja nisam vadio ku*ac iz usta, morala je do kraja da idrži sve, čak da posiše i zadnju kap s*erme. Sutra smo se ponašali kao da se ništa nije desilo, ali kada se setim te večeri, nije mi dobro.
komicnistatusi.rs

0 komentari