ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

nedjelja, 13. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Zelela sam da vristim! Vadila sam ga i ponovo vracala u g**u


 Imam momka vec nekoliko godina. S*x je fantastican ali ipak ja imam neke svoje fantazije koje cuvam samo za sebe… Uzela sam vi*ator i vrhom mazila kl***ris dok nisam ovlazila i lagano ga gurala u gu*u sve dok se misic nije opustio i mogao celog onako debelog i velikog da ga proguta. Pic*ka mi je sve vise vla*ila jer se sve veca potreba stvarala da i u nju nabijem nesto. Vrhom prsta poigravala sam se sa samim vrhom kli**risa i dovodila sebe do samog or**zma, a zatim ga sklanjala da ne bih svr*i*a. Vibra**r u g**i mi je tu*ao kao lud! Zelela sam da vristim! Vadila sam ga i ponovo vracala u g**u, a p**a mi je vla***a kao da k***nu nikad osetila nije! Uzela sam i drugi vibr**or(“Bunny” sa rotirajucim dodatkom za kl**oris)… nabila sam ga u p**u do dna! mmmhhmmmm……… NEVEROVATAN

  komicnistatusi.rs

0 komentari