ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

utorak, 15. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Jako je se na*uzila ali sam je i dalje čupao za kosu i jako tukao po gu*i. Tada sam je iznenadijo i svoj ku*ac gurnuo u …


Za dobar brak je potreban i dobar s*x. Ja i moja supruga uživamo u našem se*ualnom životu. Nažalost došao je i dan kada sam morao na teren u Njemačku. Tamo ostajem 3 mjeseca. Kada sam rekao da za tjedan dana idem na teren svaki slobodni trenutak smo proveli u sobi. Zadnji dan prije odlaska obukla je se*y čipku stikle i našminkala se kao prava droljica. Prišla mi je i rekla: Dragi ovo nam je zadnji s*x prije rastanka hoću da me izje*eškao pravu ku*vu. Sagnula se i počela da nabija ku*ac u svoja usta. Nabijala je se tako jako da su joj suze išle iz očiju a iz usta se cijedila slina. Tada sam i ja poludijo od požude uhvatijo je za kosu digao je i okrenuo tako da gu*a bude okrenuta prema ku*cu. Jako je se na*uzila ali sam je i dalje čupao za kosu i jako tukao po gu*i. Tada sam je iznenadijo i svoj ku*ac gurnuo u š**ak ona je jauknila i rekla kako je strašno boli ali me molila da nastavim. Kada sam je izje*o i svr*ijo u usta nisam dao da proguta nego je cijelo vrijeme držala sp**mu u ustima. Tek na rastanku na autobusnoj stanici je progutala sve. Poljubili smo se zadnji puta i sjeo sam u autobus. Prošla su 2 mjeseca gledali smo se željno na kameru i razgovarali zafrkavali se i maštali. Jedne je večeri kod nas kući došao našzajednički prijatelj sa kojim se oboje dobro slažemo. Gledali smo se svi troje na kameru čak smo i pili tako. U jednom trenu je prijatelj otišo do wc a ja i supruga ostali sami na kameri. Kada se ona nasmijala i kroz šalu rekla da bi sad mogao i on pomoći hehe. Ja sam malo iznenadjeno pogledao i rekao pa mogao bi. Kada je se vratio supruga je otišla u drugu sobu da se sredi i čekala da ja sa njime popričam. Ispričao sam mu sve i on je pristao. Zovnuli smo moju suprugu u sobu koja je se sredila bašza s*x. On je jošjedan puta pitao mene jesam siguran na što sam ja rekao: Naravno!!! Ona ga je odmah zaskočila nije više mogla izdržati. On je počeo da dere sve sa nje a ona željna k***a samo je govorila:Je*i me je*i Tada sam prvi puta gledao kako mi drugi je*e ženu. Nabijao ju je tako jako da je vrištala a ja sam posmatro svaki potez. Gledala je željno prema kameri a ja sam gledao nju kako je moj prijatelj je*e u raznim pozama. Poj**o ju je u sve ru*e a ona je stenjala kao prava ku**a. Tada je pogledala prema meni i pitala:Volišli jošsvoju malu dr*ljicu. Na što sam ja rekla naravno i viknuo prijatelju:Hajde po*eri tu malu ku**icu. Dugo ju je patio i nabio malo u pi**u a malo u šu**k. Ona sva umorna iscrpljena ali on je i dalje je*e. Sv**io je sve po njenom našminkanom licu. Tada je ustao i otišao da se tušira a ja sam na kameru gledao poj**anu suprugu kojoj je sp**ma kapala sa lica. Bila je to nezaboravna noćza sve nas. Mjesec je brzo prošao i ja sam došao kući ne najavljeno. Ušao sam u kuću sa svojim ključem i čuo stenjanje iz spavaće sobe. Ušao sam i imao šta vidjeti moj prijatelj je*e sa zada moju ženu. Nisu odmah skontali da sam došao. Ku*ac mi je odmah skočijo. 3 mjeseca bez s**a. Skinuo sam se u hodniku došao u sobu i rekao:Mogu i ja hehe. Oni su ostali bez daha a ja sam rekao drugu da nastavi. Supruga je bila jako iznenađena mojim dolaskom i postupkom. Došao sam joj naprijed i stavijo k**ac u usta dok ju je moj prijatelj je**vo sa zada. Tada je počeo oštar s*ks. Nabijali smo obojica koliko smo mogli jako, a ona bespomoćna prepustila se nama. Poslije nekog vremena sam je digao i sjela je odozgo na mene. Počeo sam je nabijati oči su joj bile suzne od nabijanja ku**a u grlo. Tada nije znala šta slijedi. Dok sam je je**vo u pi*ku moj prijatelj je stao iza i naglo ga zabio u š**ak. Bilo je to prvi puta da ima u sebi dva k**ca. Vrištala je a mi smo je na*ijali. Govorila je:Dragi razvali me hoću da me poderete. On ju je udaro po gu***ci a ja sam je čupao za kosu. Obadvojica smo s****li istovremeno. On joj je napunijo š**ak a ja pi**u. Kada smo ustali sa nje sve se cijedlo. Bio je to se**za pamćenje koji ćemo dugo spominjati svi troje
komicnistatusi.rs



  

0 komentari