ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

srijeda, 2. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Ovog ljeta su moji rođaci iz Sarajeva odlucili da dodju kod nas u Krainu…


Ovog ljeta su moji rođaci iz Sarajeva odlucili da dodju kod nas u Krainu.Dosla je moja tetka i dvije tetisne. Te dvije tetisne su me uvijek privlacile a pogotovo mladja tetisna koja se zvala Alma.Alma je imala 15 godina,imala je lijepe cvrste sise, i dobru gu*u.Cesto sam mislio kako bi je je*ao.Tih dana dok je bila kod mene koristio sam svaki moguci trenutak da je spijuniram,dok se je kupala ili preoblacila.
Jedne noci ja i moje dvije tetisne smo u mojoj sobi gledali film,moja starija tetisna Emina je zadrimala i otisla je u svoju sobu spavati,a Alma je ostala samnom da gleda film,bila je u nekoj spavaćici koja joj je bila do koljena,sa dubokim dekolteom.lezala je na mom krevetu a ja na podu ispod nje,primjetila je da mi se ku*ac uznemirijo,i krisom je gledala u njega i pokusavala sto vise da me na*ali.kada su svi zasapali bilo je oko 23h,i meni se monogo spavalo jer sam bio umoran,rekao sam joj da ugasi kompjuter kad zadrima i da zatvori vrata kad izadje iz sobe, jer sam i ja navodno legao spavati, al sam se samo pravio. Nakon neko vremena ona je otisla na internet i gledala po*no stranice i trljala svoju lijepu pi*ku,meni se ku*ac ukrutio cvrsto.Ali kada je izisla sa interneta nastavila je gledati film,ja sam pokusavao zaspati ali ona je mislila da ja cvrsto spavam posto se nisam micao.Tada je zakljucala vrata i polahko mi skinula bokserice i mazila moj ku*ac. Moj kuraca se poce dizati i ona je tada primjetila da ne spavam pa joj je bilo nezgodno i pocela se je crveniti u licu.Tada samja ustao skinuo joj sapavaćicu ona se nije opirala lizao sam joj grudi ona je uzdisala i šaptala je*i me molim te zelim ga u sebi.Prvo sam joj polizao pi*ku i onda svog pitona stavijo u nju ona je stenjala i samo govorila daj mi ga jos jos, jos,jos.tada je rekla je*i me u gu*u molim te, gurnuo sam joj ga u su*ak a ona je vristala od uzbudjenja, onda sam joj svr*io po sisama, rekla mi je da je ovo uvijek zeljela i to samo ponovili jos nekoliko noci dok se ona nije vratila u Sarajevo.

komicnistatusi.rs

0 komentari