ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

srijeda, 2. studenoga 2016.

ISPOVEST 18+: Rekla sam mu da ne želim se*s – onda je izvadio PE*IS i stavio mi ga u…


SPOVEST 18+: Rekla sam mu da ne želim se*s – onda je izvadio PE*IS i stavio mi ga u…

Žene svašta doživljavaju u krevetu, a postoje i iskustva koja su urnebesno smešna:

– Meni se jako spavalo i nisam bila raspoložena za seks, što sam mu i rekla, no on me nije prestajao nagovarati.

Bili smo zajedno nekoliko meseci i nešto u njemu mi je bilo uvek čudno, ponašao se jako čudno, dominirajuće, a istovremeno vrlo neodlučno – kao da je dvostruka ličnost.

Napokon sam zadremala, a on je ležao kraj mene na krevetu. Očito se skinuo, a sledeće čega se sećam je..

neobičan osećaj koji je trajao i trajao, buđenja u bunilu i njegove alatke koju je pokušavao da mi gurne u uvo. Nije mi bilo jasno šta radi i zapanjeno sam povikala zašto mi siluje uvo dok spavam i je li normalan. Izmotavao se kako je jako želio odnos, pa je mislio da će me to napaliti.

Nismo bili još dugo u vezi nakon toga… – prenela je Fejsbuk stranica “Što mi se danas dogodilo”.

(balkannews.info)

0 komentari